Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

Vad är felet..

Av lindilus79 - 7 mars 2012 15:24

Jag och min sambo bråkar kring en bekant, som har snackat skit om henne till en annan kompis. Som jag inte har hört personligen..Det börjar med att jag ska gå o dricka kaffe idag hos henne, men min sambo tycker att jag är ett svin mot henne som ska göra det..Jag har visst oxå fått min sambo att känna sig "fel", i ett försök att få henne att förstå att situationen är på detta vis därför att ingen vill lägga sig..och sa då.."men hade det inte varit för dig skulle inte situationen ha existerat överhuvudtaget"


Nu har jag backat, sagt upp bekantskapen, men det räcker inte. Jag ska även be om ursäkt för att jag fick henne att känna sig fel..

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra..vi bråkar..bråkar..gråter..bråkar..Jag är en ensamvarg i mig själv..har svårt att hitta folk jag bara kan hänga med...men skitsnackaren är ganska chill ändå...jag känner mig ännu mer ensam nu i den här stan..min sociala samvaro nu finns enbart med henne, hennes familj & ingen annan..Jag hade önskat att hon hade varit lite mjukare när hon vet att jag har svårt att hitta någon att hänga med..

Men jag gör så ofta tydligen..får henne att känna sig fel..jag vet inte heller riktigt hur jag gör det..

Jag vet inte var jag hör hemma..känner mig så jävla ensam..socialt handikappad..Det är så jävla mycket just nu..samtidigt som det inte händer någonting alls..jag känner en sån bottenlös ensamhet & hopplöshet..jag verkar vara född att vara ensam..klara mig själv..Jag är trött nu..Det är därför jag har skapat den här bloggen..för att jag ska kunna kanske få klarhet i vad som händer när jag skriver och kan läsa igenom saker och ting igen..ha någonstans att placera mina känslor..för jag i mig själv har svårt att ta till mig mer..Det känns som att det inte finns kvar så mycket efter dessa år vi varit tillsammans..men det kanske är jag som gjort fel..men hur ska jag veta det..att denna "kompis"  snackar skit om mig spelar inte så stor roll..alla snackar skit om alla iaf..men för mig så betydde det mer att ha någon att gå till, dricka kaffe..lyssna på skitsnack, promenera med hunden, än att vara ensam..har svårt att förstå, jag och min sambo snackar också skit, om allt och alla..men sen sitter vi ändå och fikar tillsammans..det verkar ju vara livet..så vad är skillnaden den här gången..

Men det verkar vara på det sättet att jag är en illojal fru..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lindilus79 - 27 april 2012 21:57

Tror jag håller på att bli galen här...jag tror det här är början på panikångest.. jag är trött på mig själv..trött på dig..jag är så jävla oroligt och rädd för allt..får ont i magen för allt...vill att det ska bli som vanligt..eller så normalt som...

Av lindilus79 - 23 april 2012 22:24

Jag har fått mina zybantabletter för ungefär 1 vecka sen, och de har fungerat si så där...idag har jag ökat upp till 2 tabletter om dan...vred som fan i magen ett tag men nu har det lugnat sig...jag måste bestämma mig för en fimpningsdag...jag har ju...

Av lindilus79 - 23 april 2012 21:56

Det börjar gå bättre nu..jag känner att ivf fiaskot har fått landa & jag vet vad jag ska göra..har hittat en donator..jättegullig på alla sät..jag är tacksam...för att vi har träffat just honom...jag tror vi kommer att bli gravida trots allt...jag ha...

Av lindilus79 - 16 april 2012 10:01

Jag har käkat zyban nu i 4 dagar och fimpade igår söndagen den 15 April! Det känns som att det är ett hål i cigaretten..i love it. Ingen abstinens:) ...

Av lindilus79 - 23 mars 2012 15:14

Fredag idag då. Fint väder ute. Jag har fått ändra planerna sen vårat ivfmöte. Vi måste få ihop pengarna på egen hand. Så jag har via nya spår fått en truckutbildning & med den vänder jag mig mot norska arbetsmarknaden. Då och endast då, kan vi finan...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards